Rozšíření dopravníkové linky k lisům – další etapa

vykres-dopravniku

Náš dlouholetý německý zákazník působící ve středním Německu v automobilovém průmyslu, nám koncem roku 2015 zadal vyrobit dvě dopravníkové linky o sedmi článkových dopravnících pro přepravu a třídění odpadu ze dvou lisů SCHULER o jmenovité tvářecí síle 1600t. Součástí linky jsou dvě výklopné výsypky poháněné lineárními pohony. Celý proces třídění je ovládán řídícím systémem Siemens. Přepravované množství 7,5 t/ hod kovového odpadu bylo řešeno dopravníky o šířce 600mm s roztečí článků 100mm.

Jedná se již o 5. etapu postupného rozšiřování automaticky řízených dopravníkových linek k lisům SCHULER.

První dopravníková linka – realizována v roce 2013 – je složena ze čtyř článkových dopravníků s integrovanou otočnou výsypkou pro třídění nerezového odpadu. Linka je dále vybavena pracovní plošinou se dvěma výklopnými výsypkami pro třídění ostatních kovových a nekovových materiálů. Délka dopravníků hlavní linie pro přepravu je 6 a 20 metrů. Dopravníky vstupují do dalšího třídícího dopravníku, který je zakončen  reverzním dopravníkem s výklopnou výsypkou.

Druhá dopravníková linka se skládá ze tří článkových dopravníků o stejné rozteči článků 100mm, z toho je koncový dopravník rovněž v reverzním provedení a zakončena taktéž výklopnými výsypkami s lineárními pohony.

Vedení všech dopravníků je vyztuženo materiálem HARDOX (vysoce otěruvzdornou ocelí) pro zvýšenou odolnost proti opotřebení.

Management našeho zákazníka vyjadřuje velkou spokojenost s vysokou spolehlivostí, nízkými provozními náklady a bezvadným provedením všech postupně realizovaných dopravníků a dalšího zařízení. Velmi oceňuje dobrou spolupráci, vstřícnost a schopnost individuálního řešení pro jejich provozní potřeby.

Přidávání komentářů není povoleno.